FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!

Publicerad 2010-08-15 17:11:26 i Övrigt,

Efter dagar av outhärdlig värme är det äntligen här!! I flera dagar har man närapå andats vatten och svettats i den fuktiga värmen, men NO MORE!!
Det är kyligare ute och DET REGNAR! Väldigt lite.., men det räknas!:P
Var på jakt efter en regnjacka igår, och det var svårt kan jag säga! Alla sorter som vi hittade var alldeles för korta. Sedan kom vi till Karlssons, en "fattiglappsaffär", och hittade en jättebra regnrock. Grå visserligen, hade varit lite roligare med någon annan färg, men man får ta vad man hittar och vara glad för det!:D Nästan alla bra grejer jag hittar finns på affärer där man vanligtvis inte tittar!!
Nu blir ett bra läge att testa den, om det kan fortsätta att regna i några dagar.., kanske.. det vore skönt tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela