FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

"Bröderna Karlsson"

Publicerad 2010-08-02 11:43:44 i Övrigt,

Var med morsan igår och såg "Bröderna Karlsson" på bio. Filmen hade fått jättedålig kritik i tidningen, så vi var bara tvungna att se den!XD Dessutom hade jag en gratisbiljett att utnyttja..
Den var faktiskt ganska bra tycker jag, en typisk "må bra"-film!:D Den kanske var lite förutsägbar, men det glömdes bort i alla hysteriskt roliga scener. Det var en scen där både mamma och jag skrattade så att vi fick svårt att andas. Jag låg över tre säten och hyperventilerade och.. mer behöver jag inte säga!:P
Det var först efter 2/3 av filmen som jag äntligen kom på vems röst som huvudrollen Björn Bengtsson gör i en disneyfilm: Han gör rösten till Kenai i filmen "Björnbröder"!! Jättemysig röst!
För övrigt fruktansvärt bra skådespeleri av Björn Bengtsson som spelade båda bröderna (=tvillingar), med TOTALT olika personligheter. Den ena en stel, blyg kostymnisse. Den andra en frispråkig, äventyrlig bråkmakare. Han gjorde båda två med perfekt inlevelse!
Betyg: 8/10

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-08-02 13:03:27

Kenais röst är ÄLSKVÄRD!!

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-08-02 14:48:32

Jag veeet!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela