FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Hysteriskt!!!!!

Publicerad 2010-08-06 18:11:54 i Övrigt,

Fick en smärre hjärtklappning på jobbet idag!:
Jenny och jag städade på Rosvalla som vanligt. Vi kom till omklädningsrum nr 3 och öppnade dörren. Det första som Jenny sa när hon klev in var: "Toa, toa, var är toan!?". När hon sedan hoppade undan av förskräckelse så trängde jag mig fram för att se vad det var hon hade sett. Eftersom det var mörkt i rummet så tog det ett tag för mig att se vad det var. Först såg det ut som något slags konstverk i kartong som var målat som en jättelasagne (jag vet hur det låter!XD), men sen såg jag att det var EN MADRASS MED EN MÄNNISKA I SOM LÅG OCH SOV PRECIS INNANFÖR DÖRREN!!! Kan ni fatta hur rädda vi blev eller??!?!! Vi vet inte om han vaknade, men det måste han väl ha gjort!XD Vi började ju asgarva när vi väl hade stängt dörren!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela