FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

I would be unstoppable, if I could just get started.

Publicerad 2010-08-08 13:42:25 i Övrigt,

Söndag... söndag, söndag. Dagen innan ännu en jobbig arbetsvecka! Ska man skratta eller ska man gråta? Jag tycker inte att man ska göra någonting. Man ska slappa, softa och chilla.. allt på samma gång!!:D
Själv tänker jag i alla fall inte göra någonting nyttigt idag. Jag har hjälpt mamma att handla på Coop, det räcker!XD
Nästa vecka är min sista arbetsvecka. En sista sväng på Rosvalla.. sedan är jag fri en hel vecka innan skolan börjar!!:D
HA DET BRA DENNA UNDERBARA SÖNDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela