FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Lycka är....

Publicerad 2010-08-10 15:50:15 i Lite visdom,

att lyckas knäcka ett ägg utan att få med några äggskal.
att se alla vackra spindelnät när det är dimma ute.
vintermorgonens första solstrålar som lägger sig över snötäcket.
att vara påskkäring.
att bli omstoppad innan man somnar.
att vara mitt i en bra bok.
nya joggingskor.
att vara den som ska av först när hissen är full.
att räkna ut hur man får igång den nya datorn.
att plocka grönsaker i sin egen trädgård.
ett bra foto på sig själv.
att läsa en godnattsaga för någon.
att gå med ett litet barn på cirkus...
Visste du att ett gott skratt förlänger livet?! Se till att hitta saker att le åt, varje dag. De finns gömda lite här och där, och vissa är väldigt små..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela