FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Things to komma ihåg

Publicerad 2010-08-19 10:12:27 i Övrigt,

Statusrapport: Är hemma efter en otroligt trevlig kväll/natt med klassen ute vid Hundby i Gnesta! Jag är inte mycket till partyprisse och jag drack inte en enda droppe alkohol, men hade kul i alla fall. Nu är jag: MYGGBITEN UPP ÖVER ÖRONEN!!....
Vi grillade och snackade.. sedan var det folk som ville bada så vi pallrade oss ner till en mysig liten sjö. Vattnet var jätteskönt och jag ville verkligen bada! Jag skulle ha gjort det om det inte vore så att jag hade min lingonvecka precis då.... nakenbad blev det dessutom senare.. ÅÅÅÅÅÅ JAG VILLE OCKSÅ!!>:-(  Men men.., jag får ta det nästa gång!:D
Det blev till att slagga på golvet i stugan efter att ha insett att mina hjärnceller inte hade kunskapen att sätta upp 5-manstältet som jag hade med mig. Jag hade fått låna det, och det såg inte ut som ett vanligt tält.. när vi var "färdiga" så stod det knappt upp.. Vi beslutade oss för att ta det säkra före det osäkra och la oss på golvet i stugan i stället!! Vilket gick otroligt bra, med tanke på det hårda underlaget. Men inget ryggont eller ömma leder på morgonen, så tummen upp för det!!
Kom i säng sådär vid två halv tre (jaa, på natten......) och då var man ganska mör.. VISSA PERSONER LÅG JU OCH SNACKADE NÅGOT GRÄSLIGT, så det var lite svårt att somna till en början. Har fått sova i 2,5 timme, och jag känner mig ovanligt pigg!! Men tröttheten kommer väll senare.....
Roligt var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela