FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Don't worry, I'm okey

Publicerad 2010-12-17 14:09:19 i Övrigt,

Dagen:
vaknade med förhoppningar om att kunna gå till skolan,
det gick inte så bra...
.
Det sista jag minns är att jag satt på min skrivbordsstol,
sedan blev jag snurrig,
huvudet brusade,
och allt blev svart!
.
Sedan vaknade jag av att mamma ruskade om mig.
Hon och Annika hade hört ett brak.
Mamma frågade mig hur jag hade hamnat här?
Det visade sig att jag på något sätt gått i sömnen,
och svimmat på Annikas sovrumsgolv!
.
Jag var ju lite väck,
var så trött,
ville bara sova.
.
Sedan, när jag väl var uppe, kom illamåendet.
Jag försökte att få i mig lite energi.
Dricka mjölk,
tugga på en macka.
Efter ett tag kändes det bättre.
.
Nu mår jag ganska bra.
Har suttit i soffan hela dagen,
nu ska jag banne mig bli frisk!
.
Snart kommer mamma och Annika hem.

Kommentarer

Postat av: Amundlinnea

Publicerad 2011-11-07 15:28:11

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela