FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Dagens prestationer..

Publicerad 2010-07-07 10:15:32 i Övrigt,

Gick upp kl 5 idag.... böööööhhh, det känns.. Klockan är 10 och jag vill bara gå och lägga mig!XD Men man får se det från den ljusa sidan: När mina 5 veckor är över, så kommer jag att vara JÄTTE-MORGONPIGG!! Jag kommer aldrig att vara morgontrött igen!:P
Lite senare idag så kommer kusinerna från Skara. 2 småttisar, 1 som fortfarande drar, petar och slickar på allt som finns. Det blir till att städa lite..*suck* precis det jag vill. Efter en jättetidig morgon full av städning i Rosvalla så kommer jag hem och måste: STÄDA!!!!!!!! Men jag är ju inte direkt känd för min ofantliga, fantastiska, fruktansvärt enorma tur. Men, det är som det är!
Imorgon får jag en låååång sovmorgon! Jag får sova till; kan ni gissa? Är ni beredda? Ni kommer blåsa av stolen! Okej, här kommer det:.......... KLOCKAN 6 FÖR F***N! Är det inte fantastiskt?! Att få sova till 6 på morgonen, på sommarlovet! Löööööööv that!
(För alla som inte fattade, så var det där ett ironi-inslag från moi! Ett STORT ironi-inslag!!!!)
Nu ska jag ta en dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela