FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Dänömark

Publicerad 2010-07-11 17:23:08 i Foto,


Vi åkte till Danmark för att hälsa på pappas polare Richford (kallas FIRRE!:P). Skööön snubbe!:D


På kvällen så tog vi en promenad ner till affären, för att hitta något att käka till middag. Då gick vi förbi en liten bro med en vacker utsikt!


När vi sedan kom hem så hade vi bestämt att vi skulle grilla. Det var dock liiite problematiskt att få igång grillen! Firre fick hugga lite ved, och blåsa..


SUCCÉ!!:D


Andra dagen blev det lamm.


Och efter det.. tja.., det kanske ni kan lista ut själva!:P




Sedan blev det lite efterrätt. Bl.a. glass med nutella och kokosbollar! Mmmmmums

Sedan tog jag lite fina bilder i området också:










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela