FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Drama runt Nyköpingsån

Publicerad 2010-07-19 14:09:24 i Övrigt,







Har nu gått den dramatiserade vandringen runt ån! UNDERBAR NATUR måste jag bara säga!! Alla skådespelare var jätteduktiga och pratade högt och tydligt. Vi var tydligen en väldigt stor grupp, så det var svårt att se i vissa lägen.. Men det var en fantastisk uppsättning! Mycket mer humor i år, vilket blev ett stort plus. Och det var upplagt som en tidsresa, där man fick följa med en "tidsguide" genom Sveriges århundraden. Skitkul!:D
Det blir en häftig känsla av att gå utomhus och höra historier om vad som faktiskt hände i lilla nyköping.
Så har ni tråkigt någon dag i sommar, gå på vandringen runt ån. Den startar vid Behmbron, kl 11 och 14 varje dag. Alla under 20 år går gratis, annars kostar det en slant (Jag vet inte hur mycket, men det är värt det!:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela