FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Fomp

Publicerad 2010-07-21 14:16:07 i Musik!!,

Några andra idoler!.. Hade äran att spela tillsammans med Fomp på ett slags läger för några år sedan. Skitkul var det!!:D
Han som sitter i mitten är musklig, har ring i örat, häng på brallorna och är snaggad. Han spelar dessutom fiol SOM EN JÄ**A GUD!! Det trodde man inte första gången man såg honom. Tänk att man kan ha lite förutfattade meningar om folk!:P
Han hade byggt om sin fiol, så att den hade 5 strängar. Den hade en jättefin mörk klang, nästan som en altfiol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela