FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

HÅRT arbete

Publicerad 2010-07-05 13:49:39 i Övrigt,

Första arbetsdagen idag då. Eller det var ju egentligen en introduktionsdag, som jag ska ha imorgon och på onsdag också! Började 07.00 idag, ska börja 06.00 imorgon. Alltså.., på MORGONEN. Det är ju för faaaaanta fortfarande natt då ju!!!!...... Och när jag väl kom till jobbet=Rosvalla så fick jag se allt som jag ska göra i veckan. I alla fall vecka 30-31 då jag ska vara på Rosvalla. Å HELV**E vad mycket det var. Jag vet nu hur HELA Rosvalla ser ut på insidan. Ska städa ALLA omklädningsrum, vilket inkluderar alla mysiga toaletter!:S Har ni någon aning om hur många satans toaletter det finns på Rosvalla?! Jag vet inte hur många det var, men det var bergis närmare 60 st....*suck* Och omklädningsrummen var inte få heller... typ 15 st. Förutom detta så ska jag städa ett antal kontorsrum, domarbåset på läktaren, VIP-rummet på övervåningen och det lilla huset bredvid Rosvalla (där det tydligen också finns kontor).
Jag kommer att vara alldeles mör när jag är klar med mina veckor!:P Och fruktansvärt morgonpigg, efter att ha behövt gå upp kl 5 varje morgon.. ojojojojoj! Skönt är det i alla fall att jag bara jobbar på morgonen. Då kommer jag hem innan lunch varje dag och har hela eftermiddagen ledig, det tycker jag om!:D
Hur som helst, så ska det bli ganska kul att städa i sommar. Det är avslappnande...
Nu ser jag fram emot en mysig kväll borta vid stugan, där vi ska träffa mina andra sysslingar!
CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela