FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Regnet regnar..

Publicerad 2010-07-29 14:16:47 i Övrigt,

Sitter och lyssnar på min musik, I JEANS OCH STRUMPOR!! Det har jag inte haft på mig sedan i typ.. maj.. Tycker om detta kyligare väder, med massor av regn!! Dé e najs!:D
Var tvungen att stänga fönstret kl 2 i natt, då regnade det så in i h-vete! Lät som om någon bombade altantaket!XD Sedan var det upp tidigt för att jobba.. vilket gick liiite trögare än vanligt, eftersom jag tydligen hade glömt att slänga alla kartonger på Twilfit. Vi snackar om 4 st JÄTTELÅDOR fyllda med ANDRA HOPVIKTA JÄTTELÅDOR!! Varje full låda vägde typ 30 kg, men som tur var SÅ FANNS DET EN HISS!!!! ........SUCK.... var lite slutkörd efter det. Men det är väl inte så lätt att veta att de ska ut när ingen har sagt något, och inte stod de framme heller.. Jaja, nu vet jag exakt vad jag ska göra!:P
Ska ut på en uppfriskande joggingtur när min kära mamma kommer hem från jobbet. Vi får se om det har slutat regna tills dess.. Annars blir jag blöööööt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela