FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Write it on a piece of paper, I did..

Publicerad 2010-07-22 12:09:17 i Mina texter,

Hittade en dikt som jag skrev när jag gick i 5:an. Inte så pjåkigt.. Tycker att den är ganska fin faktiskt!:D

.

En solnedgång är vacker

att bara titta på

De eldröda färgerna

fyller en

med värme och lycka

 

Man kan sitta

och bara titta

när solen sakta sjunker

Bortom horisonten

skymtar man mörkret

 

Till slut

är det bara tomhet kvar

Då försvinner

den varma känslan

Men lyckan består

Nu när man sett

det vackra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela