FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Första dagen.

Publicerad 2010-06-20 15:45:01 i Övrigt,

Första foto-dagen med den nya kameran! Feeeels gooood!XD Syrran och jag tog en prommis runt området och fotade allt vi kunde se. Tog jättefina bilder! Sedan när vi kom hem så installerade jag programvaran på datorn, förde över bilderna, och ville sedan lägga upp dem här (så att alla kan se mina mästerverk!:D). Men då står det: FELAKTIGT BILDFORMAT! Vad f*n ska d4et betyda. Det är ju en vanlig JPEG-fil.... Ett problem som måste hanteras i framtiden..
Är jag nöjd med kameran: JAPP!:D Skarpa linjer, vackra färger, bra fokus. Kunde inte bli bättre!Är fortfarande en total nybörjare än så länge. Men övning ger färdighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela