FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Nu ska jag ut på äventyr..!

Publicerad 2010-06-19 17:39:57 i Övrigt,

LYCKA! --> Har idag köpt en systemkamera: En Nikon D3000, skitsnygg!:D Jag får med ett minneskort (2GB), en väska och en putsduk på köpet! Kostade totalt 4000 spänn, så nu är jag ganska bankrutt. Har visserligen lånat pengar av morsan, men de får hon tillbaka så fort jag får min lön från ISS.
Nu ska batteriet ladda i 8 timmar.... kan alltså börja använda min kamera kl 20.00 ikväll.... liiiite segt att behöva vänta så länge....
Imorgon ska jag i alla fall ut till Stendörren på utflykt. Det blir ett perfekt tillfälle att testa min lilla nya grej, som tar kort!:P Jag ska fota varje blomma, varje träd, varje insekt och varje pinne. Och det ska göras i; PERFEKTION..!:D
Nu blir det barbeacue spareribs med ris och uuuunderbaaaaar sås!:D
Ciao mes amigos!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-06-19 17:51:45

Vad köpte du för objektiv till din kamera? Jag har ett Nikkor AF-S 18-105mm VR-objektiv, jag skulle vilja veta om du köpte ett likadant eller annorlunda, och jag skulle också vilja se bilder som du tar med din kamera. Jag är nämligen inte alls nöjd med bilderna som tas med min kamera, och om du köpte ett annat objektiv kanske det spelar roll...

Och dessutom behövs batteriet bara laddas i en timme och 40 minuter :)

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-06-19 20:34:19

Då fattar jag varför det var dyrare: Mitt objektiv är bara mellan 18-55mm. Men det duger för mig!:P Jävligt svårt är det i alla fall, fattar ingenting med ljuset!XD Vi får träffas i sommar så får du lära mig hur man gör!?:D

Postat av: Stefanmarlene

Publicerad 2011-07-08 12:32:22

good site, need more information! Thank you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela