FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

"Så vi kan våga ropa Halleluja.."

Publicerad 2010-06-16 15:14:00 i Övrigt,

Sitter i det vackra juni-vädret och tänker. Har du testat det någon gång, att bara tänka?! Det är ganska skönt faktiskt. Fan vad man ska vara lycklig att man lever. Jag tycker att det är så kul att leva, att mina fritidsintressen börjar kosta mer än vad jag har råd med!:P
Men WOW! Titta ut och reflektera! Naturen är så vacker, i sin stilla stolthet, att jag bara smälter. Det finns inga ord.. Naturen är det vackraste som finns.. Alla människor i denna värld som säger att de inte har tid. De har inte tid att t.ex. gå ut i skogen och faktiskt andas lite frisk luft. Jag säger bara EN sak: BULLSHIT!
"Det finns en sång som säger allt, som värmer när det blåser kallt, som lockar dig att gråta, eller jubla.. Den har någonting som griper tag och leder dig från natt till dag, och plötsligt vill du sjunga: Halleluja!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela