FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Shit, vad gör man?!

Publicerad 2010-06-10 14:14:11 i Övrigt,

Har inte greppat förrän nu att jag har slutat ettan! Jag menar.. var tog tiden vägen?! Det känns som om tiden springer ifrån en i hyperfart, och allt du kan göra är att vinka och le medan du ser tiden flyga förbi dig.
Var i alla fall hemma hos Olivia igår, tillsammans med min UNDERBARA klass. Spelade twister, grillade, myste lite. MYS PYS!!!:D Känns verkligen som om man har kommit alla så nära. Det är därför man blir så ledsen när man hör att Olivia ska flytta tillbaka till Spanien! Fatta att få veta det på skolavslutningen, alla i klassen grät. Kändes som om en familjemedlem skulle försvinna. Sorgligt........ Vi kom överens om att ESMK09 får ta en klassresa till Spanien, för att inte dö av sorg..
Men hon kommer i alla fall hem från sin Spanienresa som hon ska göra i sommar, så man får se henne en sista gång innan hon flyttar. --> LOVE U OLIVIA!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela