FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

It can turn faster than you think, obviously..

Publicerad 2010-05-14 14:59:20 i Övrigt,

Jahapp, nu var det helt plötsligt fint väder igen. Skulle visserligen vilja sudda bort ett antal gråa moln, och himlen kunde ju målas lite blåare.. men SOLEN SKINER!!:D Hoppas att ingen drunknade eller flöt ut till havs igår. Mamma och pappa kom hem från sin promenad i alla fall, utan vattenskador! Puhh!
Har andats in lite frisk luft från altanen, och sen ska man ju cykla till morfar. Finns det någon bättre känsla än att cykla i fint väder, medan vinden blåser i ansiktet. Närmare känsla att man flyger kommer man nog inte. Så ut och lapa sol och samla vitamin D!
Ska cykla förbi min favorit-klädaffär: Klädkammaren, på väg till morfar också. Ja, jag vet att Klädkammaren är en secondhand affär, men det gör mig ingenting. Jag menar, tänk att kunna hitta kläder som den förra användaren knappt har använt och kunna köpa den till 1/3 av priset, eller mindre! Vissa tycker att det är äckligt att ha på sig kläder som någon annan har haft på sig, men då har jag ett litet tips. Det är verkligen en jättebra uppfinning, den kallas för en: TVÄTTMASKIN! Använd den för att tvätta kläderna, och sedan är det bara att tuta och köra.. Bra va?!XD
Nu ska jag plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela