FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Jag säger bara: T-B-E

Publicerad 2010-05-25 19:25:07 i Övrigt,

Har varit och tagit spruta mot TBE på Sunlight, tillsammans med mamma och syrran. Gissa vem som inte tyckte om det och började gråta (och svära) hejdlöst: a.n.n.i.k.a...  Nästa spruta ska tas om 5 år, då är hon 17, kanske har hon kommit över rädslan för sprutor då!:P Man kan ju hoppas i alla fall.. Träffade både Sara och Natalie med familj på "Kliniken"
När vi sedan satt i bilen på väg hem, mamma: Ååh, jag tror att jag har sträckt mig i ryggen. Jag börjar skratta fruktansvärt mycket, jag: Du ansträngde dig så mycket för att slappna av i armen så att du sträckte dig i ryggen!!!! Jag hyperventilerade nästan hela vägen hem!XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela