FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Maaaaat!:)

Publicerad 2010-05-13 21:48:47 i Övrigt,

Goood maaaat!! Har precis ätit barbecue spareribs à la Pappa och Mamma. ÄR DET GOTT ELLER?! Änglakören sjunger och jag flyger på moln, ett tag i alla fall... Nu är jag så proppmätt att jag nog faller rätt igenom molnen!:P Tittade på en rulle med familjen, den var väl inte så bra. "Passengers", den var ganska seg och men blev lite creepy i slutet!:-)
Nu ska jag snart kojsa i min lilla säng och sova sött hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela