FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Skjut mig långsamt..

Publicerad 2010-05-16 18:14:30 i Övrigt,

Har städat ett rum som tillhör en viss lillasyster, som ser ut ungefär som en pyssellåda.., som exploderat! Jag kan ju inte precis säga att det var det roligaste jag har gjort i veckan, och det är inte ens färdigt! Är förmodligen dammförgiftad efter att ha tampats med klungor av lagrade dammtussar (är glad att det finns dammsugare!:P). Blev också anfallen ett flertal gånger av små söta burkar och askar innehållande så många småsaker att jag nästan var tvungen att sätta mig ner.. Saker, saker, saker, saker.... DET TAR JU ALDRIG SLUT!! Och en viss person hade lite svårt att släppa taget om vissa grejer, vilket inte gjorde det lättare. 2/3 av alla smågrejer hamnade i lådorna under skrivbordet. Inte speciellt strategiskt tänkt, men det bryr sig inte syrran om. Men nu är de lådorna fulla, så för de resterande sakerna finns det inga som helst kryphål!:S
Jag skulle väl säga att hälften är avklarat, och den hälft som är kvar är faktiskt jobbigare. Jag står emot en stor kamp, bestående av små barbiesaker, legobitar i alla dess former och storlekar och pärlor och annat smått. Blir lite snurrig redan nu...
Anyway, gick igenom alla böcker som stod i syrrans bokhylla också. Hittade en massa gamla böcker från min älskade barndom. Nostalgin flödade när jag hittade gamla böcker innehållande ramsor, sagor och annat. Alla barndomsminnen kom tillbaka, jättemysigt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela