FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

typ... regn..

Publicerad 2010-05-13 13:19:12 i Övrigt,

Fint väder i tisdags, men då var jag sjuk. Fint väder i onsdags, men då var jag FAST i skolan. Nu är jag fri i min ledighet, fint väder?: Nepp, REGN! Jag tror att jag lever omedvetet efter Murphys Lag: Allt som kan gå åt helvete det går åt helvete, det som inte kan gå åt helvete det går åt helvete i alla fall!XD Haha, ett ganska underbart sätt att se på livet!:P
Om man tittar ut genom köksfönstret så kan man se syndafloden som rinner nerför gatan. Om man öppnar altandörren så kan man höra det skarpa smattret av de tunga regndropparna mot plasttaket. Mamma och pappa ska ut på en promenad snart, hoppas att de inte flyter bort!:D
Men man får tänka positivt, tänk vad GRÖNT det kommer bli i sommar. Allt som växer älskar när det regnar. Och om man utrustar sig med regnkläder; vi snackar jacka, byxor stövlar, paraply, luva, rubbet, så är det faktiskt ganska mysigt att gå ut i regnet. Då hör man folk säga att man ser töntig ut i regnkläder och stövlar.. men är det inte det som är halva nöjet?!:P Man får inte vara så rädd för att se töntig ut.. Är man estet är man redan van att vara lite töntig, så det är inga problem för mig!:D
Alla som klagar när det regnar, alltså, tänk efter... Det är ju bara vatten! UT OCH DUSCHA!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela