FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

We're running out of time..

Publicerad 2010-05-17 18:35:24 i Övrigt,

Kan inte riktigt greppa att det bara är den här veckan kvar innan temaveckorna! Det känns lite overkligt, att man snart har gått ut ettan, REDAN! Det känns som om jag precis börjat för några månader sedan. Men det ska faktiskt bli skönt med ännu ett sommarlov. Det säger man ju aldrig nej till!:P
Men hur som helst så kommer temaveckorna att bli tuffa. Långa dagar.., plus vissa kvällar. Det är ju inte varje dag som man sitter i skolan till kl 20.00! Men shit vad kul det ska bli att framföra det hela, nu när man har slitit som en liten gris för att det ska låta bra!:D Hoppas att det kommer mycket folk!:D
Nu tog orden slut.. kanske ska titta lite på franskan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela