FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Wohooooo!

Publicerad 2010-05-12 16:58:37 i Övrigt,

Jahapp, då var det dags igen. Ännu ett minilov. Är jag glad????: JAAAAAAA!!!!! Farsan har fest för sina polare på fredag så: Bye Bye till tjejerna i huset. Vi flyr fältet och kryper till morfar i stället. Där sover vi över, så vi slipper FÖRSÖKA att sova till det diskreta ljudet av småfulla karlar som skrattar i soffan. Inte lätt ska jag säga..!XD
Så har man ju alltid skoluppgifter att brottas med. Så mycket att göra, så lite tid. Lovet kommer att flyga iväg, när jag sliter med svenskauppsatsen, övning inför franska nationella och läsa i Kulturhistoriaboken (eftersom en viss person har hörselprov på lasarettet under nästa lektion)Men lite annat ska jag väl hinna med också?! Slappa, läsa min bok, snaska!:P Listan är lång!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela