FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Är ganska glad just nu

Publicerad 2010-11-28 21:23:16 i Övrigt,

Studiedag imorgon!
Sånt tycker jag om!
Visserligen kommer den dagen att ägnas åt:
Naturkunskap,
Konditionslära,
"Populärmusik från vittula",
lucia-låtar,
lite sånt..
Men man är ju ledig,
så varför klaga?
.
För övrigt så har jag köpt skidor idag:
Atomic Race GS,
de ska hämtas på fredag.
L-Y-C-K-A,
plus ett par lime-gröna termobrallor!
.
Dessutom är det så mycket snö ute,
att jag skulle kunna svimma av glädje!!
Har varit ute med Annika och rullat mig redan.
Måste ut imorgon igen!
.
Snart blir det sängen,
sussa sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela