FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Here we go again

Publicerad 2010-11-12 17:33:15 i Övrigt,

Då var det dags för ännu en efterlängtad helg.
.
Har pratat med Tele2 angående att installera Spotify på mobilen.
Jag har ju äntligen fått igång internet på den, efter att Tele2 sagt att de inte kunde göra någonting..., det var upp till oss att fixa det själva... för de visste ju ingenting......
Så: in på lagning, mjukvara bytt, och nu funkar den faktiskt!
.
Men kan de fixa spotify;
NEJ!...
Alla mobiloperatörer som lovar en massa saker, men som sedan inte kan göra någonting kan,
TA SIG NÅGONSTANS!!
.
Jag vill verkligen ha spotify på mobilen.
Utan min musik är jag inte hel.
Dör lite långsamt..

Kommentarer

Postat av: Tele2

Publicerad 2010-11-15 14:45:17

Hej Fanny,



Vi rekommenderar dig att gå in på http://www.spotify.com/se/mobile/overview/ för information vilka telefoner som klarar av Spotify och hur du aktiverar tjänsten. Tjänsten levereras inte av oss på Tele2 och därför saknar vi information om aktiveringen av tjänsten. Om du ska surfa med din mobiltelefon vill vi även tipsa dig om att ha ett surfpaket aktiverat på abonnemanget för att slippa höga kostnader. Information om surfpaket kan du hitta på http://www.tele2.se/mobilabonnemang/tillaggstjanster.html.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela