FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

I feel the bad moon rising

Publicerad 2010-11-15 19:28:50 i Övrigt,

Sitter här en måndagskväll,
och försöker att räkna matte.
Hemska matte C-kurs,
hemska kapitel 1,
som prompt måste vara så tråkigt.
Funktioner är verkligen det värsta jag vet...
Men nu är jag hur som helst klar!
Nu är jag redo för prov imorrn!:)
.
Imorgon blir det i alla fall "Trollkarlen från Oz"!!
Skitkul ska det bli.
Nu när man har varit med på så många föreställningar,
så kan det vara trevligt att faktiskt titta på någon också!
.
Nu ska jag bara slappa resten av kvällen!
Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela