FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Stå inte i vägen för dig själv, det är bara onödigt.

Publicerad 2010-11-23 18:11:04 i Lite visdom,

hej...
.
tänkte bara säga att man kan släppa loss lite ibland.
bry dig inte om vad andra tycker.
var dig själv.
för när du tappar bort dig själv,
så tappar du allt.
.
om du är lite annorlunda,
fortsätt med det!
om någonting du gör är annorlunda från vad andra gör,
gör det ändå!
om någon säger någonting dumt,
skit i det.
.
allt som spelar roll är vad DU tycker.
kom ihåg det.
.
det var allt...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-02 10:46:01

Mycket klokt sagt! :) (fick inte skriva namn för hemsidan, så ah, - hej från Johanna)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela