FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

MOSSA, MOSSA, MER MOSSA.., AAAAGHHH

Publicerad 2010-10-09 19:56:54 i Foto,

Och vad har jag gjort idag då, denna underbara lördag med solsken och lagom kyla??
Jag har rensat MOSSA!!! Jag säger bara: SUCK! Pappa körde med mossrivaren, mamma och jag krattade och sedan körde jag iväg en bunke i taget med mossa upp i skogen. Det blev ett jätteberg! Sedan gick pappa runt med slangen och slängde på kalk.
Nu hoppas vi bara att gräset tar sig till våren, nu när all mossa som kvävt det är bortrensat.. Just nu är gräset lite ledset, men det piggnar nog till.
Kanske inte det första man vill göra på en lördag.. men nu är det gjort.
.
Jag fick i alla fall spela lite bowling med morfar idag, det var kul!:)
.

.
.

.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela