FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Ståkkhållm

Publicerad 2010-09-05 17:47:40 i Foto,

Helgen spenderades i Stockholm tillsammans med kusinerna. Vi tog pendeltåget och tunnelbanan, och tog oss till Vasamuseet. Där har jag inte varit på många år. De har förbättrat och lagt till ganska mycket!
Efter en och en halv dag i Stockholm får jag god lust att flytta upp till Norrlands glesbygder. Stockholm= Folk, hus, bilar, trängsel.., och lite mer folk. Och framför allt OLJUD ÖVERALLT!! Huvudvärk x100.. Jag hör verkligen inte hemma i en storstad:P
Men nu är jag hemma i pyttelilla Nyköping, så nu mår jag bra!:D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Postat av: Lotta M

Publicerad 2010-09-14 20:14:04

Har vatt där Har sett skeppet. Snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela