FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Om loppisar, hörlurar och fint väder

Publicerad 2011-04-16 17:24:39 i Foto,

Jag fullkomligt ÄLSKAR loppmarknader!!
Jag har hittat: en servis (innehållande te-koppar, fat och tallrikar), 2 CD-skivor, 4 böcker, ett spel som heter Rappakalja och ett par hörlurar från WEZC. Bara hörlurarna skulle egentligen ha kostat 500 kronor, men jag fick ALLT för endast 170 kronor! INSANE! Det är så billigt så jag svimmar.
.
Dessutom så är det fint väder ute. Det är så underbart när man cyklar ute nu. Ljumma vindar, solsken. Det känns som om man svävar. Och med musik från mina nya lurar till, så blir allting ännu mer perfekt.
Ha det bra i solskenet!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela