FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Händelserika dagar passerar

Publicerad 2011-08-14 11:47:04 i Övrigt,

Mycket har hänt under de senaste dagarna. I torsdags var familjen Ekberg på IKEA i Linköping. Jag fick ett tillskott till mitt rum bestående av en ny skrivbordsstol i björk och en röd skrivbordslampa. Det inspirerade mig till att städa rummet. Hela lördagen gick till att rensa, damma, dammsuga, sortera, hitta saker till loppis och ge rummet en liten makeover. Fint blev det. En annan spännande sak var att vattnet upptäcktes vara brunt på lördagsmorgonen, på grund av en vattenläcka någonstans i Nyköping. Men vi surade inte för det, och på kvällen vankades det krabba och räkor till middag, och lilla morfar firades för sin födelsedag.
.
Idag blir det spelmansstämma på slottet tillsammans med lilla mamma. Sedan blir det jobb imorrn. Sedan längtar jag till skolan. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela