FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Jag tycker om att resa, men när resan går till stenåldern så är det inte kul längre.

Publicerad 2011-08-15 18:04:29 i Övrigt,

Nu har vi inget vatten. Igen. Jag förbannar mig själv lite smått för att jag inte duschade och tvättade håret i morse när det fanns vatten. Spola i toaletten får vi göra med vattnet från regntunnan på trädgården, och tvätta händerna får vi göra med vattenflaskor som vi har köpt på Coop Forum. I kväll ska jag och Annika dela på en pizza, som vi äter med händerna, och mamma och pappa ska dela på en kall burk ravioli. Allt för att slippa disk, som vi ändå inte kan diska. Alla stora kastruller, som vi tidigare har kokat saft i tidigare på dagen, står så snällt och väntar i diskhon. Tänk att man skulle få uppleva att bli retad av sina kastruller under sin livstid. Familjen Ekberg leker stenåldersmänniskor.
.
Hur som helst så har jag börjat min sista-jobbvecka-innan-skolan-börjar-vecka. Innan jag drog hem för dagen så passade jag dessutom på att gå på toaletten på jobbet, för där kunde man fortfarande spola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela