FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Nu är det jul igen

Publicerad 2011-12-24 18:04:37 i Övrigt,

Då var det julafton 2011. Gott julbord med kusinerna blev det, och julklappar under en ytterst liten gran. Jag är nöjd med mina klappar, bl.a. en gul regnrock, 500 kr, presentkort på H&M och SF Bio, och en underbar gammal te-burk. Nu är jag ganska trött, och inte alls sugen på kvällsmat.
.
Att det inte är någon snö ute gör mig lite deprimerad. Men lillesyrran och hennes kompis gjorde, när det fanns snö, en jättestor snöboll som står på baksidan. Den har stått emot värmen och står ståtlig ute på den nu gröna gräsmattan. Om jag blir alldeles för deppig kan jag ju alltid gå ut och klappa lite på den.
.
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela