FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Att leva i en dröm är fint. Men förr eller senare måste man säga hej till verkligheten.

Publicerad 2011-02-13 20:32:06 i Övrigt,

HEMMA FRÅN EN UNDERBAR SKIDVECKA I ÅRE!
.
Vädret har varit fint hela veckan (förutom torsdag, då det blåste storm..). Jag fick äntligen testa på mina nyköpta skidor, och de var SKITBRA! Att jag blev förkyld de sista två dagarna var väl inte så kul kanske.. men jag känner ändå att jag fick åka tillräckligt, så jag är nöjd.
.
Efter smärre missöden - där tåget bytte spår och bilen överhettades på vägen hem - så är vi hemma, hela och rena och lyckliga! Äntligen får jag hålla i min lilla Roffe igen!
.
Underbar vecka, underbar skidåkning, med underbara människor.
Fan va jag älskar att åka skidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela