FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

bara en helt vanlig, vilken som helst, ordinär torsdag

Publicerad 2011-02-17 21:04:27 i Övrigt,

Efter en lååååång torsdag, innehållande historieprov, dansuppvisning på idrotten och fiolspel med Folklarm så är jag ganska mör. Men då är ju allt som vanligt. Imorgon blir det en kort dag i skolan, innehållande inspelning till iMovie-filmen på stan. Det ska bli lite spännande, att få leka reporter.
.
Men nu slår klockan 21.00, och lilla jag ska sova. För det måste man göra, när man är så liten som jag. Hehe.
Eller så är det kanske att jag helt enkelt bara är lite trött. Kanske.
.
Hur som helst, nu ska jag sluta snacka.
.
SOV SÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela