FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Ibland är allting Trasseli Trassligt

Publicerad 2011-02-24 15:55:19 i Övrigt,

Har sett "Trassel" med syrran på BIO. Skön rulle faktiskt. Det känns som om Disney äntligen har hittat tillbaka till sin forna glans. Till skillnad från alla tidigare filmer; Familjen Robinsson, Bolt, Prinsessan och grodan m.m. som enligt mig bara har varit skit, så innehöll den här filmen underbar MUSIK. Och med Molly Sandéns och Måns Zelmerlöws röster blev allting mycket bättre. Vacker kärlekshistoria, och faktiskt riktigt spännande. Fruktansvärt rolig också, måste jag erkänna. Och som sagt var: jättefin, äkta Disney-musik. Tack Disney för att ni börjar ta saker på allvar igen!
.
Trassligt blir det återigen när jag ska söka sommarjobb. Det börjar bli dags nu. CV:t är skrivet, personligt brev är skrivet. Nu ska jag bara flänga runt hela stan och dela ut dem. Imorgon kanske. Jag måste ju skriva ut allting också, och det kan bli liiiite svårt utan patroner i skrivaren. Kanske. Trassligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela