FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Prylar

Publicerad 2011-01-05 15:33:40 i Mina texter,

Du kanske skulle tänka över

vad som betyder mest

i livet.

 

Om någon frågade dig:

Vad betyder mest i ditt liv?

Skulle du svara:

Min dator,

min fina bil,

min mobiltelefon

eller min Prada-väska?

 

Eller skulle du tänka

lite längre,

lite djupare.

 

Skulle du tänka på:

Din mamma,

din pappa,

din syster,

din bästa vän,

eller kanske din gulliga mormor?

Det borde du!

 

För hur mycket du än älskar dina prylar,

så kan inte de

älska dig tillbaka!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2011-01-12 09:00:44

..du är klok som en bok kära systerdotter! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela