FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

dör lite grann. men det är ju roligt, så jag klarar mig.

Publicerad 2011-07-04 17:27:23 i Övrigt,

Första dagen på jobbet. Jag har rensat cirka 1 miljard häftstift från en anslagstavla i Hamnen (folk måste sluta sätta upp så mycket skit överallt), och sen har jag plockat skräp=ett burklock, en papptallrik, en glasflaska och jag vet inte hur många satans fimpar. Sedan fick jag en sekatör och en såg i min hand och gick lös på en liknande djungel på Sommarvägen. Sågade ner ett antal björkar, några rönnar och en stor gran. Gud va fruktansvärt duktig jag är. Och gud va fruktansvärt jobbig dagen har varit. Det är tungt arbete, men det är ju så roligt!
.
Ser fram emot att arbeta flitigt imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela