FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

En ljus framtid.

Publicerad 2011-06-07 19:44:41 i Foto,

Dagen före dagen före skolavslutning. Ganska sjukt att året har gått så fort. Bara ett år kvar, tills jag kommer att behöva lämna min linje, och gråta floder för alla mina fina kompisar som jag skiljs ifrån. Men som sagt, ett år kvar. Just nu ser jag ljust på framtiden. Biljetter till London och "The Lion King"-musikalen är bokade, snart drar jag dit med min fina mamma. Let the sunshine in.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela