FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Glad midsommar!

Publicerad 2011-06-25 20:36:12 i Foto,

Midsommar 2011. Sillunch med fina släkten, lite solsken då och då och en pågående fin kväll. Vi tog en promenad vid ån, i midje-högt blött gräs. Fast alla mördarsniglar som krossades under skorna var nog värre än det faktum att man blev ganska blöt om fötter och ben. Mysigt var det. Det är en sådan stund som man inte borde tycka var mysig, om man var helt frisk, men man gör det i alla fall. Jag kanske är lite konstig. Hihi. Fina stunder i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela