FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Och den här gången är det himlen som är avundsjuk.

Publicerad 2011-06-18 18:00:40 i Foto,

Idag drog flickorna Ekberg till Nynäs slott. Tittade på en utställning, gick i vacker natur och fikade. Sedan tog vi ett spontant stopp på väg hem vid vattnet. Tog av oss strumpor och skor och gick runt i det svala. Frihetskänsla upp över öronen. Det är nästan så att man tror att självaste himlen skulle bli avundsjuk. Sedan bar det av hem när molnen oönskat började att tränga sig på. Nu regnar det härligt sommarregn, och snart ska jag äta räkor och baguette för femte gången på några veckor. Hihi.

.

.

.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela