FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Grattis på mig!

Publicerad 2011-03-31 20:40:41 i Övrigt,

Då var man 18 år. Körkortet väntar och man räknas som vuxen. Känns lite konstigt faktiskt.
.
Dagen har annars varit underbar. Efter att ha haft ett djävulskt matteprov och en djävulskt jobbig gympalektion, så cyklade jag ner till stan för att möta upp mamma och lillesyrran. Vi tittade lite i Klädkammaren och jag hittade en jättefin vinterrock för bara 250 spänn. Second Hand in my heart. Sedan blev det himmelskt god thaimat på restaurang. Nu sitter jag i min OnePiece (som jag fick i födelsedagspresent) och myser i soffan. Dagen lider mot sitt slut. Imorgon är det fredag. Då är jag 18 år och en dag. Då blir det del två på det djävulska matteprovet, och Haydn-rep till sent på kvällen. Men jag ska ju hinna med lite trevligt födelsedagsfika med släkten emellan alltihop.
.
Annars säger jag god natt till er alla. Sov sött, och allt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela