FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

När våren hänger i luften

Publicerad 2011-03-12 12:11:53 i Foto,


.

Det är lördag och solen skiner.
Jag vill inte vara otrogen mot min kära vinter. Den vet ju hur mycket jag älskar den. Men våren är ju ganska underbar! Jag har tagit en promenad. Jag gick och bara andades djupa andetag, och log mitt allra största leende. Jag mår så fruktansvärt bra under våren. Jag har rustat upp min cykel, tvättat och smörjt. På måndag, då jävlar: då ska jag äntligen cykla till skolan. Och sedan ska jag fortsätta att cykla överallt, ända till november.
Det kallar jag frihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela