FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

ESC

Publicerad 2011-05-15 13:46:51 i Övrigt,

Eurovision Song Contest är än en gång över. Är återigen förundrad över hur människor tänker när de röstar. Roligt att Azerbaijan fick vinna, men det faktum att det ligger i Asien kanske skulle få en att börja tänka till... det faktum att låten var tråkig och lite småfalsk, och lite av en wanna be allt som man redan har hört tidigare gör ju inte saken bättre heller... Men Sverige kom på en stolt tredjeplats! Det måste man ju ge tummen upp för, trots att lilla Eric inte heller kunde pricka tonerna. Aouch. Man kan bara konstatera att hela Europa är en smula tondöv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela