FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Så jävla fint livet någonsin kan vara.

Publicerad 2011-11-04 22:37:01 i Övrigt,

Sitter här denna underbara fredag, och inser hur mycket jag tycker om här på jorden. Musik, min familj, mina kompisar, alla underbara esteter på min gymnasielinje, min lilla Roffe, och att hitta en ny karaktär i mitt liv som bor i Malmö som jag känner att jag kan prata om allt med. Jag har fortfarande skolarbete kvar att göra, men vafan. Jag har ju världens finaste liv, tillsammans med världens finaste människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela