FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Fin helg.

Publicerad 2011-10-02 11:40:00 i Övrigt,

I fredags åkte jag med kompisar till Vagnhärad för att titta på film, käka chips, äta tacos och annat kul. Jag var chaufför såklart, som den vuxna människa jag är. Både jag och Filip trodde att vi skulle dö på hemvägen, eftersom det var min första mörkerkörning utan belysning. Men vi överlevde. Jag är så duktig.
.
Igår besökte jag och mamma loppisen i Oppeby. Det slutade med att jag kom hem med 22 nya böcker för 60 kr. Bland dem några böcker om Van Gogh. Kärlek.
.
Idag ska jag bara ta det lugnt, tills det blir middag hos mormor och morfar. Fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela