FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Ibland är det svårt att tänka positivt

Publicerad 2011-10-18 12:58:32 i Övrigt,

Sitter här med öroninflammation. Kunde ha varit gladare, men varför klaga? Läkaren sa att locket kunde hålla i sig 3 veckor om man har otur. Och om locket kan stanna så länge, så kanske tjutet gör det med. Då vet jag inte om jag kan tänka positivt längre. Just nu vill jag bara gräva ner mig en stund, och vänta på bättre tider. Om det här tjutet fortsätter så vet jag inte om jag kan delta i Höstkonserten heller. Fan helvete jävlar.
.
Dock så smittar inte öroninflammation, så imorgon: SKA JAG FANIMEJ TILL SKOLAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela