FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

När man äntligen får ett eget armstöd och kan sträcka på benen.

Publicerad 2011-10-30 16:23:27 i Övrigt,

Idag var jag på den nybyggda Biostaden för att se "Tintin - enhörningens hemlighet". Det var faktiskt väldigt trevligt. Vi hade platser i de extra breda stolarna, där man har egna armstöd och dessutom får plats att sträcka på benen. Det var faktiskt ganska underbart. Äntligen känns det som om man verkligen får valuta för pengarna. Filmen var dessutom i 3D, vilket var ganska coolt. De flashiga glasögonen man fick var väldigt vackra och fick en att se väldigt intelligent ut (fniss).
.
Nu gör jag inte mycket. Imorgon är det ju lov. Det tycker jag om. Väldigt mycket. Peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela